تعمیرپرش آنتن گوشی اپل با کیفیتی منحصر بفرد در نمایندگی مجاز اپل صورت میگیرد . کاربران آیفون میتوانند چنانچه با افت عملکرد و عدم آنتن دهی مواجه شدند به مرکز تعمیرات اپل مراجعه کنند و دستگاه خود را به متخصصین ما بسپارند. با بیشتر شدن مصرف کنندگان و و پیشرفت صنعت تولید موبایل نیاز به تعمیر آن نیز امری بدیهی و غیرقابل چشم پوشی است . در این راستا این مرکز با بهره گیری از اساتید مجرب و بکارگیری تجهیزات مدرن در کارگاههای مجهز تمامی خدمات ریکاوری را به کاربران ارائه میدهد .

 تعمیرپرش آنتن گوشی اپل

 

تعمیرپرش آنتن گوشی اپل مشکلی است که اغلب کاربران آیفون با آن دست و پنجه نرم میکنند . در این مقاله سعی داریم به راههای رفع این مشکل بپردازیم . با ما همراه باشید . همچنین جهت اطلاعات بیشتر به بخش مطالعه مقالات اپل مراجعه فرمایید.

  

تعمیرپرش آنتن گوشی اپل - Searching

تعمیرپرش آنتن گوشی اپل هنگامیکه بصورت Searching  بروز کند دو حالت دارد . چنانچه مشکل نرم افزاری باشد با یک خاموش و روشن کردن و یا آپدیت برطرف میشود اما اگر مشکل سخت افزاری باشد با این کار برطرف نمیشود . برای اینکه متوجه شوید مشکل سخت افراری است یا خیر باید قسمت About در تنظیمات را چک کنید . درصورتیکه در این قسمت Modem Firmware مدل مودم نوشته شده باشد.

مشکل نرم افزاری است و با یکبار خاموش و روشن کردن احتمالا رفع میگردد . اگر این قسمت خالی باشد بیس باند گوشی پریده و باید ic بیس باند تعویض شود. این مشکل در گوشیهای ۵ و ۵ به مراتب بیشتر دیده شده است . جهت تعمیرپرش آنتن گوشی اپل بهتر است به یک تعمیرکار مراجعه کنید.

 

 

تعمیرات آیپاد اپل

تعمیرات آیپاد اپل در این مرکز با توجه به ساختار نسبتاً منحصر به فرد این محصول، با پیاده سازی راهکارهایی انجام می پذیرد. کارآیی این دستگاه ها طی آزمون و خطاهای بسیار به تأیید رسیده است و از تأثیر آنها در کیفیت عملکرد دستگاه اطمینان حاصل شده است.

بعلاوه، جهت کسب نتیجه هر چه بهتر، تعمیرات آیپاد اپل در این مرکز به دست تیمی از مهندسان خبره و کاربلد انجام میگیرد. تعمیرات آیپاد با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری صورت می پذیرد. دارندگان این محصول می توانند با مراجعه به این مرکز تخصصی ترین خدمات مرتبط با ترمیم، بهسازی، ارتقا و تعمیر آیپاد اپل را دریافت نمایند.

 

تعمیرات آیپاد اپل و دیگر واحدهای تعمیرات اپل

مرکز تعمیرات آیپاد اپل با کادری منسجم و متخصص تشکیل شده است. این مرکز در تلاش است تا تمامی نیازهای مشتریان خویش را در زمینه آموزش کاربران، عرضه لوازم جانبی، آموزش‌‏های فنی- تخصصی، تعمیرات و نگهداری آیپاد اپل تأمین ‌نماید. همچنین کمبود نبود نمایندگی های مجاز اپل در ایران را رفع کند.

کارشناسان مرکز تعمیرات آیپاد اپل در تمامی زمینه های سخت افزاری، نرم افزاری، تعمیر، بازیابی، بازسازی و ترمیم این محصول تخصص داشته و -در هر زمینه ای- تا زمان رفع نیاز و حل قطعی مشکلات در کنار مشتری خواهند بود. دیگر واحدهای تعمیرات اپل در بخش زیر معرفی می گردند.

 

مشخصات نمایندگی تعمیرات اپل

اعلام هزینه پیش از آغاز تعمیرات اپل

 اولویت تعمیر قطعات و خودداری از تعویض قطعات اصلی

 استخدام برترین کارشناسان جهت تعمیرات و فروش

توانایی تعمیر و ترمیم دستگاه هایی که مراکز دیگر غیر قابل تعمیر دانسته اند

استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین ابزار آلات

 احترام به حقوق مشتریان گرامی

ارائه ی خدمات طبق اصول و استانداردهای جهانی

استفاده از قطعات اورجینال در صورت نیاز به تعویض قطعات

 

خدمات واحد تعمیرات آیپاد اپل

خدمات واحد تعمیرات آیپاد اپل منحصر به مورد خاصی نیست و رفع تمامی اشکالات و اختلالات پیش آمده در این دستگاه (آیپاد مینی، آیپاد‌ شافل، آی‌پاد نانو، آیپاد تاچ و آی پاد کلاسیک) را شامل می گردد. برخی از سرویس های ارائه شده در این مرکز عبارتند از:

رفع مشکل عدم دسترسی به آیپاد

رفع اشکال کار نرکدن تاچ آیپاد

تعمیر شکستگی دکمه هوم آیپاد

تعمیر اشکالات پیش آمده ناشی از آبخوردگی آیپاد

رفع اشکالات مربوط به دکمه هوم آیپاد

رفع اشکالات نرم افزاری آیپاد

 

نمایندگی تعمیرات اپل و واحدهای تخصصی تعمیرات اپل

با توجه به هوشمند بودن گوشی‌های اپل و ساختار ظریف و ویژۀ آن‌ها، اجرای عمیات تعمیر بر آن‌ها نیازمند حضور کارشناسانی مجرب، شکیبا، متخصص و البته کاردان است تا تعمیر قطعات معیوب را بدون آسیب‌رسانی به دیگر بخش‌های دستگاه انجام دهند. مدیریت مرکز تعمیرات اپل به سبب اطمینان از عملکرد کارشناسان خود، تمامی عملیات اجرا شده در این سازمان را گارانتی نموده است.

خدماتِ ارائه شده در مرکز تعمیرات گوشی اپل دربردارنده‌ی شرایط و ویژگی‌هایی است که آن را از دیگر سرویس‌دهنده‌های هم‌رده‌ی خود متمایز ساخته است.

 

برخی از ویژگی‌های مرکز تعمیرات گوشی اپل عبارتند از:

 بهره‌مندی مرکز تعمیرات اپل از به‌روزترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم

به‌کارگیری کارشناسان دارندۀ مدارکِ بین‌المللی در مرکز تعمیرات گوشی اپل

استفاده از تجهیزاتی که بالاترین میزان سازگاری و انعطاف با محصولات اپل را دارند

تست گوشی اپل ‌تعمیر شده در حضور صاحب دستگاه به منظور اطمینان از صحت عملکرد آن

تعهد مرکز تعمیرات گوشی اپل نسبت به ارائه‌ی سرویس‌های تعمیر مطابق با استانداردهای جهانی

کسب اجازه پیش از اقدام به تعویض قطعات معیوبِ از کار افتاده و …. .